Nou ik kan hem zeker aanraden hoor!! En van de kuip ja het zit anders je merkt het verschil meteen. Maar ja het is wel makkelijker natuurlijk met in en uit stappen. En wat betreft het schot. Die staat op maximaal hij kan niet verder naar voren omdat je dan onder het voorste luik uit komt.
Voor de ruimte hoef je hem ook echt niet te nemen. Hij is gewoon zo ontzettend plat. Arend heeft wel gelijk hoor het is meer een bootje voor er bij. Het is ook niet echt een zeekajak. Hij is licht gebouwd (Mijne weegt 15.8 kg....) Tijdens het in en uitstappen piept en kraakt er wel eens wat.
Hij zal zich wel een beetje moeten zetten.
Maar verder
Wat een ding jo!! het is nu een beetje fris met rollen maar als het warmer wordt dan ga ik weer experimenteren hoor! Misschien zit de strait jacket roll er zelfs wel in.....
Welke kleur zat je eigenlijk zelf aan te denken dan??? In het zwart komende de snelle lijnen goed tot hun recht hoor.
Oja!! En snelheid!!! Wat is dat ding snel jo!! Normaal wordt ik er uit gevaren door Harry met ze Nordkapp maar nu ben ik zo waar nog sneller ook
En dan ook nog wendbaar ook.
Voor mij is het de perfecte boot. Ik denk ook niet dat ik veel aanpassingen zal maken (op hier en daar wat schuim na zeg maar)
Probeer hem maar eens uit!! En als je hem koopt laat het even weten he!! Dan gaan we wel eens een keer samen varen